Motarbetas

Jag är uttråkad. Är sugen på att göra något här hemma... Funderar starkt på att rensa ur min garderob! Det skulle verkligen behövas! Men, jag tror inte att Wilhelm kommer att gå med på detta... Eller det gör han säkert, men jag tror att han skulle motarbeta mej... Han brukar gilla när jag ska vika tvätt. Min lilla busskit!

Han verkar bättre idag iaf! Va bara lite förhöjd i tempen för några timmar sen... Men det var då... Nu var det feber igen! Och så bajsade han ner sig nyss. Ska nästa sjukdom checka in nu eller? Nä...

Nä, nu bråkar han med mej! Han vill gärna tugga på datasladden!
Ha en bra dag!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu