Samma visa

Blev inge klokare igår på Barn. Samma visa där, knappt en ordentlig undersökning....
Blir inte klok snart! Sa att om han inte blir bättre snart, och fortsätter må dåligt. Så kommer jag tillbaka och sätter mig på golvet och vägrar åka hem!

Hur som helst så fick Wilhelm komma ut lite idag.  Hade inte så hög feber. Tänkte att han behövde det. Så vi for hem till Sara och Jonah och promenerade till en lekpark och åt mellis ute. Barnen lekte på bra. Hade det riktigt mysigt!

Ikväll har moster, Mattias och lilla Sunne varit och hälsat på. Mysigt med bebis! Hon fick låna Wilhelms hoppgunga. Hon har aldrig testat sån förut och hon skuttade på och var för det mesta glad! :) Fast armarna nådde inte riktigt upp till hålen där dom ska vara, så hon såg lite rolig ut...

38,2 hade Wilhelm nu, hoppas han kan sova gott inatt ändå. Men lika bra att förvänta sig det värsta!
Har visst inte ätit någon middag idag heller... Får se om jag ids slänga ihop något. Har inte speciellt mycket mat hemma... Kanske bara blir nå mackor. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på sjukhuset!

Tack för alla fina kommentarer. Ledsen att jag är dålig på att svara. Har som fullt upp med Wilhelm... Hoppas ni förstår!


Kommentarer
Skrivit av: Sara

Skickar ett ton med kramar till er båda!



Tack för idag gumman, det var supermysigt som alltid.

2009-05-26 @ 20:08:27
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Kristina

Vad jobbigt ni har det!

Har de tagit några blodprover på honom? Tycker absolut att han borde läggas in så att de kan göra en grundlig utredning. De kan ju inte bara skicka hem er bara för att de inte vet vad som är fel...

Stor kram till er och hoppas verkligen att ni får ordning på allt snart!

2009-05-26 @ 22:00:06
URL: http://omfamiljen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu