Underbara dag

Vi har haft en underbar dag idag! Trots att Wilhelm är trött och lite små gnällig till och från.
Jag och Sami har gjort egen pizza. Det vart verkligen super gott. Nu sitter vi bänkade framför tvn och ska se eurovision!
Ska bli spännande att se. Har inte sett eller hört någon av dom andra låtarna.

Jag har även hunnit med att rensa ur min garderob lite! Är rätt så stolt faktiskt. Och snälla Therese har lovat att kolla igenom ett par linnen och se om det finns nått hon vill ha. Jag hatar att slänga vissa kläder. Sådanna som man nästan aldrig använt och som man tycker är snygga och önskar att man kunde ha.

Egentligen skulle jag ha spenderat kvällen med henne och Eva. Medans grabbarna våra skulle ut. Men det går ju inte då Wilhelm är sjuk.... Vill ju inte smitta minstingarna!!! Och sen så behöver jag verkligen avlastning efter denna tunga vecka! Det har inte varit en dans på rosor kan jag lova er!!!

Så ikväll skyller jag på eurovision och den tunga veckan så att jag får dricka vin ;) Inte för att jag behöver nått att skylla på, men ändå :P Så Sami får ta honom inatt och imorgonbitti!

Ohh nu börjar det! Lycka till Malena!

Kommentarer
Skrivit av: sandra

Hej :-D Jaa hon är hemsk på att skrika då man ska söva henne :( Jamen då förstår ja att du gillar den :P hehe...3 minuter kan man stå ut :P Men jag får gå in var femte minut å ibland funkar de efter typ 4-5 gånger men ikväll fick ja lov å ta upp henne efter en halv timme å ha henne vaken med mej ett tag, hon slutade aldrig, å ja stod inte ut, hehe :D Dom där fem minutrarna känns så långa, sen när de inte blir bättre efter ett par gånger, då äre plågsamt! :) Men ibland fungerar de jättebra efter bara 2-3 5 minuters ;) HiHi, gott me lite alko (vinet) ikväll :-D Ja brukar ibland unna mej en cider innan läggdax! Alltid gött, man sover lite bättre då åxo ;) hihi..Kraaam å ha så mysigt framför teven ikväll! =D

2009-05-16 @ 21:32:48
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Jenny

Gu va gott med egengjord pizza :) Har beställt det av gubben när jag gått ner till mitt sista delmål :)hihi! Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny

2009-05-16 @ 22:44:16
URL: http://jennyn.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Klart du får dricka vin, du är värd lite avlastning efter en hård vecka.. Hoppas Wille blir bättre av nya medicinen, annars dör jag nog!

2009-05-17 @ 08:49:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja vi såg ca 30 minuter av det. Ingen favorit för varken gubben eller jag. Satt och spelade Wii istället här ^^



Hörde dock att Norge vann, nog för att jag aldrig hört den heller. Men skoj att ett grann land vinner :)

2009-05-17 @ 10:10:21
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Skrivit av: Carro

Blev pizzan god? Hoppas wille kryar på sig

& blir frisk snart! Puss

2009-05-17 @ 10:34:18
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu