Ljusfestival

Mer än tusen ljuslyktor tillverkade av barn


Ljusfestivalen öppnas fredag 20 november med att mer än tusen ljuslyktor tillverkade av barn i Umeå tänds i Vänortsparken. Den officiella invigningen sker klockan 18 också det i Vänortsparken. Ljusfestivalen pågår fram till 29 november.

Texten är hämtad från www.umea.se


Ikväll Ska vi till Vänortsparken och kolla på ljusen! Dvs om Wilhelm är pigg nog! Han brukar ju gå i säng vid 18-19. Men han skulle få sova så länge han ville på dagis idag så...

Sen tänkte jag att jag skulle kolla upp om det är någon loppis i helgen. Vore kul att gå på alla tre. Känner mig nästan stressad inför att hitta på saker i helgen. Passa på medans både jag och Wille är friska. Händer ju inte allt för ofta nu för tiden...

Nä nu ska jag kolla bloggar innan det är dags att hämta vilden på dagis!
Hoppas alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Skrivit av: Johanna

låter mysigt =)



tack så mycket=) kram

2009-11-20 @ 13:35:06
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu