Fever

Wilhelm har haft feber idag. Så vi har varit hemma. Har haft en mysig dag tillsammans. Jag skickade ett sms åt Sara att hon skulle komma och va med oss och det ville hon. Då passade jag också på att göra lite nytta här hemma. Rensa lite i Wilhelms rum och sånt :P

Han vaknade inatt med hosta och var helt hysterisk. Så jag förstod nästan att han skulle ha feber på morgonen. Hoppas han blir bra imorgon. Hade då ingen feber nu när vi la honom!

Nä nu blir det lite spigo tills Sami kommer hem från träningen!



Kommentarer
Skrivit av: tess

Ringde på dragonen idag.bad att få rinexin mot bihålorna.är så jäkla tät och får sån huvudvärk och det spränger.hon skulle fixa recept men det skulle kosta 100 kr extra om jag skulle ha det idag men eftersom att jag inte står ut så sa jag att det var okej.receptet skulle finnas på apoteket senast i eftermiddag men som alltid med dragonen så strular det så jag har då inte fått något recept.Tror att jag skulle känna mig betydligt bättre om jag bara blev bättre i bihålorna.Hoppas Wille är frisk snart. visst känner man sig grymt nöjd när man tagit tag i saker som att städat och rensat grejer.önskar att jag kunde göra det oftare!

2009-10-06 @ 19:24:50
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Evelina

åhhh hoppas verkligen att febern inte håller i sig, har ju gått så bra nu ett tag att han varit utan!

2009-10-06 @ 20:43:33
URL: http://elliotochdraken.blogg.se/
Skrivit av: tess

Har faktiskt aldrig varit med om att man måste betala hundra kronor extraför att få receptet innan 3 dagar.Ska kolla på apoteket imorn och finns dom inte där så måste jag ringa igen och hundra kronor kan dom glömma!

2009-10-06 @ 20:44:03
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu