Skadad

Har kommit fram till att jag måste nog ha järnbrist eller nått. Är trött hela tiden. Och matt i kroppen... Ska till barnmorskan snart, och då ska jag ta prover, så vi får väl se... Är så less på att inte orka med.

Idag jobbar jag förmiddag. Skönt ska det bli! Sen ska jag träffa advokaten angående mitt skadeärende. Hoppas på positiva besked. Men med min tur så tvivlar jag på det...... Har kämpat i flera år med detta så nu får det bli sista rycket. Annars skiter jag i det!

Och ett stort Grattis till Emma och lille Adrian som kom till världen igår. Vilket kanon jobb dom har gjort! Hoppas på att få träffa dom snart! :)

Nä nu ska jag äta ett äpple eller nått innan jobbet. Hatar att äta! Har absolut ingen matlust alls. Mår ju bara illa... Och så är jag sämst på att äta... Men jag måste ta tag i den biten för bebis skull!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Du skulle bott med mig, då skulle jag tvinga i dig massa mat hela tiden :)

2009-10-13 @ 08:42:57
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Minns att jag var väldans trött när jag var gravid jag också...men efter lite järntabletter fick jag ny energi och orkade massor :)



Kramar

2009-10-13 @ 09:42:21
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Johanna

Hoppas det gick bra idag! =)

2009-10-13 @ 17:10:22
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu