Efter 2-3 år...

Det tog mej bara 2-3 år, men nu har jag äntligen köpt en muspekare till datorn! :)

Sitter hemma hos Sara nu. Hon och Jonah ska följa med mej och Wilhelm till barnmottagningen vid två. Han ska träffa sin dietist och vägas och mätas. Hoppas han har gått upp bra den här gången. Men det känns som att han har gjort det. Han har ju faktiskt fått lite härliga veck här och där nu :)

Nu sover barnen iaf. Mammorna dricker kaffe och datoriserar. Eller jag gör det. Sara försöker fixa sitt internet som inte riktigt vill vara med i den nya lägenheten... Tack grannen för att vi "får" låna av dej så länge! ;)

Nä, nu måste jag testa spela lite med min nya muspekare. Gud vad det kommer att vara lättare nu! :D
Hejs!

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

hihi ja dte är lite synd det tar 9månader.... :(

2009-09-04 @ 13:42:21
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jag har en snäll och ovetandes granne :)

2009-09-04 @ 17:16:13
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu