Dansat helt galet

Hur dansar ni egentligen? Man vaknar upp och det regnar. Sen när man tittar ner på marken ser man även att det har snöat inatt!! Sjuk ju! Ser inte direkt ut att bli bättre väder under dagen heller. Så det är väl bara att gilla läget. Eller ja, gå runt och vara irriterad över skitvädret!

Elina har knorrat hela natten. Inte kul alls. Verkar ha haft ont i magen. Tur jag var själv med henne och inte hade Wille. Fast det hade nog gått bra ändå. Men det underlättar ju :P

Nä läsa lite bloggar och sånt, sen bär det av till Holmsund och hälsa på Moster och Sunne!

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jag hoppas fortfarande på bra väder :) Och så tror jag att Elina knorrade för att hon saknar tanten.. :)

2010-04-30 @ 09:22:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Okej, va tråkigt :( Å va jobbigt å nu när nybebis har kommit å allt :/ Kände ni att ni inte funkade ihop eller va vare som gjorde att ni bestämde er för de, just då lilltjejn kom å allt :S Hoppas de känns bra för dig iallfall och att ni kan hjälpas åt mycke med barnen! :-D Va underbart att dom funkar så bra ihop ;) Måste vara underbart för wille me en lillasyster! hihi =)

Hoppas ni får en mysig valborg , va ska ni hitta på? :D KRAMAR OM!

2010-04-30 @ 11:55:17
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: eriika - the real preggosarius fat.

men fyyy så drygt :S men hellre vätska än fett antar jag? jag känner mej inte så suuuper uppsvälld än, man ser ju skillnad men.. jag hoppas då att det är vätska och int ba fette, de ska ju bort sen oxå ;P



hahah näe, folk sucks! eller så äre alkoholen de sitter i och dom ger de ett ordentligt försök ikväll istället;P men NUUUU fåre fan int snöa mer. de är fan maj, vädergudarna får gesej med drygheterna nu!

2010-04-30 @ 15:08:33
URL: http://headtrips.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu