Sara och Emma

Ska till barnmorskan imorgon. Var längesen jag var där. Har ju inte blivit så många besök eftersom jag varit inlagd på förlossningen och varit in dit. Ska bli spännande att se vad man har för värden och SF-mått.
Underbara Sara ska följa med mig också. Och kanske barnmorskan kollar tappen och om jag öppnat mig nå mer.

Skänker en tanke till Emma och hennes lilla Adrian som är inlagd på sjukhus. Han har troligen RS-virus och har problem med andningen. Stackarn!

Nu ska jag vara social med Sara innan det är dags att åka och hämta Wilhelm på dagis. Saknar honom jätte mycket idag! Och imorgon är han ledig då ska vi verkligen mysa! Kanske blir det en sväng på stan eller sått sånt! :)

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

ja det var inte roligt, men så är jag trött ikväll också, blir ingen kvällsprommis ikväll.

ja lillan har alltid varit väldigt för bebisar, men avundsjuk då jag hållit i andra, förutom min systers barn det har gått bra så jag hoppas det är för att hon känner blodsbanden:)

2010-04-08 @ 19:38:29









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu