Bumbibjörnarna

Bumbibjörnarna är på. Wilhelm sitter som klistrad. Så då får jag passa på att skriva lite på datorn ;)
Inte för att jag har nått vettigt att säga.

Försökte koppla in datorn till tvn för Wilhelm ville kolla på Emil i Lönneberga, men jag fick inte igång det... Sen skulle han få kolla på Svampbob på lilltvn i sovrummet. Men då fick jag inte ens igång tvn. Som vanligt ska ingenting funka för mig!

Nu ska vi mysa lite innan mormor och morfar kommer. Och har vi tur kanske morfar kan hjälpa oss med våra bekymmer!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja det har verkligen varit underbart! Dock glömde jag skriva att första natten så hade vi en kackerlacka på rummet!!!!!! Jag höll på att dö och sov dåligt efter det! Usch :/ Men annars så var det bra!



Du, jag mååååste ju komma förbi med väskan! Leon fyller år i morgon men kanske på måndag?

2010-08-28 @ 10:35:56
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Johanna

hipp hura för här kommer bumbibjörnana och vi får följa med... ler



nja inget napp ännu, men de står kaske utanför min dörr och väntar när jag kommer hem :)

2010-08-28 @ 11:44:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu