Ett liv i mörker

Jag kommer att få leva mitt liv i mörker. Varför går alla mina lampor sönder?! Helt nya dessutom... Det kanske spökar här... Hjälp!

Har världens bekymmer. Vet inte om jag ska se dom sista avsnitten av The Mentalist eller en film... Vill ju inte se dom sista, för det betyder ju att den tar slut då... Men jag ser ju hellre mina älskade serier än en film... Ja livet är hårt alltså! Haha...

Antal auktioner utlaggda: 0
Visst har jag varit duktig?

Men viktigare saker kom upp faktiskt. Så det känns okej. En vän behövde mig. Och självklart ställer man upp. Skönt när man kan prata och stötta varandra.

Nä det blir nog min serie. Snart börjar ju lix alla andra serier att släppa nya avsnitt. Blir fullt upp i slutet av september! :P

En rolig bild på barnen (jag menar, vad gör Wille egentligen?!)



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu