Förkylning?

Jag tror att hela familjen håller på att åka på förkylning här på Plommonvägen. Men jag hoppas att det inte är så. Vore ju inte direkt läge eftersom Wilhelm inte är färdiginskolad än!

Idag har vi haft besök av barnens farmor! Riktigt roligt! Kaffe och en massa bus med barnen.
Innan Wilhelm kom hem från Sami idag så tog jag med mig morsan på Expo. Blev dyrare än tänkt då jag hittade en snygg matta till vardagsrummet! Precis en sån jag ville ha! Sen köpte jag gardiner, badrumsprylar, hallmatta och en massa annat! Har dock inte fått allt på plats än. Men nu har ju barnen somnat.... Hade jag inte frysit så mycket så hade det nog hänt mer...

Jag fryser så mycket att jag inte vill krypa ur filten och gå och tända lampan. Det är as mörkt här... Och så är jag sugen på Ben&Jerrys. Vilka problem man har alltså! haha...

Nä nu får jag ta mig i kragen och gå och göra något. För om jag rör på mig blir jag säkert varmare! Men det blir nog en grymt tidig kväll för mig!


Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

usch hoppas ni slipper förkylning!



hoppas ni haft en bra dag!

kram

2010-08-19 @ 22:21:46
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu