Olidligt

Och jag tyckde det var olidligt varmt igår. Men idag är det 28 grader varmt här! Lite för varmt tycker jag. Iaf med tanke på Elina och att jag hållar på att flytta. Hoppas iaf att sommaren varar ett tag till. Måste ju kolla in alla lekparker här på Böleäng när vi flyttat färdigt!

Vill ha allting klart nu. Så jag kan bjuda hem folk. Har ju en helt ny soffa och den är hård. Så jag behöver bjuda hem folk så dom kan sitta in den :P Haha...

Elina verkar vara i en tillväxt period. Eller ja, from idag. Hon har redan ätit tre gånger och ätit bra alla dom gångerna! Hoppas det. Nu är hon helt slut på. Inte så konstigt i denna värme. Men hon kunde inte komma till ro riktigt. Men då fick hon lite vatten i flaska och efter det så somnade hon på momangen!

Idag hjälpte jag morsans kompis att hämta en säng från Jysk. Och då passade jag på att köpa möbler till balkongen. Och som tack för hjälpen fick jag ett presentkort på Expo för 500 kr! FÖR mycket. Men hon vägrade ta ett tack, men nej tack.
Super snällt av henne! Och helt perfekt då jag har en massa husgeråd att inhandla.

Nä nu ska jag återgå till mitt uppackande. Och när Elina vaknat så måste vi åka och handla. Är ju helt tomt i kyl och skafferi! Plus att jag måste köpa lite städmedel och grejer. Är ju skönt om jag har allt jag behöver hemma tills på söndag då Wilhelm kommer hem igen. Han var nyss och hälsade på en snabbis. Och han slet av sig skorna och började leka direkt. Så han verkar ha godkänt sitt hem iaf :)

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att du fått in det mesta i lägenheten nu. Och efter en inflyttningsfest så ska du se att soffan är mjuk och nedsutten ;)



Ammar du Elina fortfarande?

Kramar

2010-08-14 @ 18:52:45
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: malin

haha ja när dom är två är ju alla lika:) men du vilken bra present!!

2010-08-14 @ 21:27:47
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Julia

Jamen satan! Jag klarar inte av värme, ska bli jäkligt skönt när hösten kommer! ;)

Du, vi kan komma nääääär som helst! Säg bara till så kommer vi :)

2010-08-14 @ 22:45:22
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: paulina

hej bröjar du komma in i lägenheten? känns det bra ? :)

Vart jag har fått jobb någon stans kommer jag inte säga förns jag har börjat där och bildat en egen uppfattning på stället :) kommer nog om någon veck a:)

2010-08-14 @ 23:27:49
URL: http://paulinasvardag.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu