Pannkakor

Här är det fullt upp som ni kanske förstår. Med Wilhelms inskolning och att bo in oss i lägenheten! Och det är inte klart på långa vägar heller... När man är ensamstående med två barn så tar det lite tid. Man får ta lite nu och då.

Idag gick vi till dagis. Wilhelm var jätte duktig! Han styrde Elina i vagnen hela vägen dit och hela vägen hem! Då var han en stor pojke. Efter dagis gick vi hem och åt lunch. Sen sov båda barnen och då passa jag på att dona. Efter sovvilan kom Janna och Nappen förbi en snabbis och kikade på lägenheten.

Efter mellis åkte vi till Teg och hämtade syskonvagnen. Sen tog vi oss en prommis runt Böleäng. Stannade till vid en lekpark och lekte av oss. Eller ja, Wilhelm. Sen for vi på Ica och handlade och sen hem och stekte pannkakor! Det är något som är väldigt uppskattat i detta hem.

Nu sover båda barnen och jag har byggt ihop hatthyllan och diskat. Ska ta mig en duch om ett tag också. Så fort Elina fått sitt sista mål innan natten. Och på tal om det. Hon äter fortfarande bra! Nästan 160 ml var tredje timme! Hoppas hon tjockar på sig lite tills på fredag då vi ska på Bvc! Spännande!

Dopinbjudningarna borde ha kommit fram nu tycker jag. Så nu väntar jag bara på att få höra vilka som tänkt dyka upp, sen kan jag fortsätta fixa resten. Ska bli så roligt med dop. Inte för att jag är ett dugg kristen. Men just att få ordna en fest för mina barn! Det är grejer det!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar innan Elina ska ha mat!

Kommentarer
Skrivit av: Julia

Vi kommer ju, självklart :) Ska bli så kul! Du får hojta till om du behöver nån hjälp!

2010-08-16 @ 22:39:01
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

vet du varför barn döps? jag tycker det inte är så 'fint' .. :P

Men annars är det såklart kul att samla familjen och ha fest. :)

2010-08-16 @ 23:00:32
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu