Award

Har fått en jättefin award av söta Elin! Tack fina du!

Nu är det så att jag också ska berätta sju sanningar om mig själv. Har säkert gjort den förut, men ändå :P

1. Jag har alltid ytterdörren låst. Även dagtid.
2. Jag kan inte sova utan täcke. Spelar ingen roll hur varmt det är. Det känns helt fel.
3. Jag är jäkligt bra på att få parkeringsböter. Senaste boten fick jag idag då jag var 45 min sen...
4. Jag har inget julpynt framme iår. Trots att jag är en riktig julmänniska. Anledningen till detta är att lådan med alla julsaker har fått ben och sprungit iväg nånstans. Väldigt märkligt då jag bara för nån månad sen la den på ett jätte bra ställe för att det "snart va jul".
5. Jag älskar shopping! Speciellt när det gäller saker till barnen!
6. Jag hatar att vänta. Spelar ingen roll vad jag väntar på. Hatar det!
7. Jag stressar alltid. Hur mycket tid jag än har på mig...



Kommentarer
Skrivit av: malin

haha ja jag minns en gång då jag va superstressad på väg på jobbet, sen o alla ytterkläder på o hon bajsar:)

2010-12-08 @ 22:02:34
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Roligt att läsa om dina sanningar! Och jag är också en som ALLTID sover med täcke på. Riktigt jobbigt när det är varmt... ;)

Kram

2010-12-08 @ 22:17:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu