Det har hänt något jätte stort!

Det är full fart här hemma och mycket som händer nu. Och igår hände något jätte stort! Som jag inte trodde skulle hända än på ett tag. Ja faktiskt. Men Elina den lilla sötrumpan vände på sig!!!! :) Äntligen!!! Efter allt slit och jobb så vänder hon nu på sig. Är så stolt, så stolt. Nu hoppas jag bara att hon kan dra ut den sista armen som hon lägger sig på. Ja, ni som har barn förstår vad jag menar.

Hade ett möte idag. Och som vanligt när jag har ett viktigt möte så nyser Elina upp sonden. Nedrans unge alltså! Så det vart buss till Teg (oj, de va många år sen) och sen låna bilen upp till sjukhuset. Vi kom lagom till lunchrasterna. Så vi fick vänta ett bra tag. Dom glömde droga ner henne också. Så jag fick bestämma om vi skulle skippa det eller inte. Och eftersom hon inte vart speciellt drogad förra gången så struntade vi i det. Går ju ändå så snabbt så det är ingen fara...

Försökte testa själv, men lillan var inte speciellt nöjd. Fick med mig två sondar hem så om den hon har nu, åker ut igen så kan jag testa sätta den hemma först innan jag åker in med henne. Känns skönt. Hoppas man lyckas. Är ju ap drygt att måsta åka till sjukhuset i tid och otid för en sån sak som man lika väl kan göra själv hemma.

Blev en sväng på stan efter sjukhuset. Jag och Eliza åt en supergod lunch och fika på Costas. Rekomenderas varmt. Sen blev det lite julshopping. Hann inte med allt och fick dessutom en böter på bilen. YEEEY! Så imorgon blir det nog en sväng till ner på stan. Har ett ärende klockan tolv, så lite shopping hinner vi nog med :)

Nu har barnen somnat så jag ska ta och städa lite mer och sen slappna av tror jag :P

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Va roligt att hon vänt sig, duktiga tjejen! :)

Förstår att det känns jobbigt att behöva åka in för sonden så hoppas det går bra att sätta dit den själv så du slipper åka in för det varje gång!



Mysigt med lunch och fika på stan och julshopping!



Svar: Tack är så stolt över henne och det gick ju hur bra som helst att sluta med tutten! Så kommer säkert gå jättebra för Wilhelm också ska du se! Men jag förtsår den nervösa känslan ;)

Kramar!

2010-12-08 @ 22:29:16
Skrivit av: Julia

Wooohooo! Härligt Elina :D

Ska också på stan imorgon, hojta om ni vill ha lite sällskap!

2010-12-08 @ 22:31:42
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack för dom fina orden det värmer! <3

2010-12-08 @ 22:37:28
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Härligt att hon vände på sig!

2010-12-09 @ 08:50:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Linn

åh va roligt att hon ha vänt sig! och ja costas ha riktigt god lunch, det är mitt favvo ställe av lunchställerna i stan :)

2010-12-09 @ 10:11:51
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: Helena

Duktig liten tjej :-) vad jobbigt ni verkar ha det med lassa stup i minuten.. men hon ser så glad ut på alla bilder lilltösen! Tänk vad snabbt de växer.. Snart är det dax för skolstart haha..

2010-12-15 @ 20:47:50
URL: http://blogg.vk/e-lack









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu