Fån

Full fart idag. Läkarbesök, som förhoppningsvis blir den sista för i år! Sen ner på stan och köpa ny IFån. Så nu går jag att kontakta igen. Sen på lite andra affärer och inköp av julklappar.
Wilhelm och Elina sover i mitt sovrum nu båda två. Sötpluttarna. Även jag somnade till några minuter. Skönt och välbehövligt.
Imorgon ska Wilhelm till sin far och fira jul. Hmm...
Jag och Elina ska till Eliza och ringa en massa samtal. Jag ska även hinna med städning av hemmer och handling. På kvällskvisten får vi besök och då vill jag bara känna lugnet och mysa! :)
Nu ska jag fixa lite grejer till fånen och sen slå in alla julklappar! :)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu