Kvalitetstid

Idag har Eliza varit här. Vi har fått en hel del gjort! En massa pappersarbete och samtal. Skönt att få hjälp med sånt, så det blir gjort :P

Elina har varit på toppen humör. Nu ligger hon på golvet och kämpar på med vändningen. Det är nära nu!!!
Mormor kommer förbi snart. Då får hon vara med Elina när jag går och hämtar hem Wilhelm från dagis. Gud vad jag saknar honom! Han har varit borta sen i onsdags så ni kan ju tänka er!

På samma gång har det varit ganska skönt. Att bara ha haft ett barn att ta hand om i några dagar. Både jag och Elina har fått vila upp oss och haft lite kvalitetstid :)

Nä nu ska jag ta och stryka gardninger som ska upp. Har inte kommit så långt med julen här hemma. Men det tar jag itag i nu. Bättre sent än aldrig sägs det ju! :P

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Va roligt att du fått hem Wilhelm idag, mys :)



Tack, hon hade en jättebra födelsedag! :)

2010-12-06 @ 22:26:04









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu