Myshelg

Tack kära läsare för tipsen om hur jag ska göra med nya kategorier. Verkar rätt så bökigt. Så jag får helt enkelt skita i att flytta över dom gamla inläggen och bara lägga in dom nya... Ja...

Nu ska vi på Bobbo och köpa lite vin. Ta en macka på Shell. Har hört att dom har riktigt smarriga klämmisar där. Sen drar vi hem till Umeå igen. Kvällen består av vin, ost, kex och gotta. En släng av mys får vi nog också tid till. Kanske se nån film.

Imorgon bär det av till Holmsund och moster. Vi ska spendera dagen med dom. Ha det mysigt. Jag har beställt plättar (DOM SMÅ, FÖR ER SOM ÄR TRÖG) och så ska det bakas pepparkakor av mormors fantastiska hemmagjorda deg. Det är bara den jag vill åt..... Elina hjälper också till. Hon får vara pepparkaksform ;)

Sen ska vi dumpa Elina hos moster som ska vara barnvakt för första gången. Kommer gå super bra. Dom gillar varandra starkt. Moster skämmer alltid bort henne med total uppmärksamhet och sång! Och det blir ju under natten och då sover ju Elina, och sen en stund på söndagen. Tills jag  har nyktrat till ;)

Nä nu ska jag vänta tills en viss person har duschat klart, sen drar vi! Tjohej och trevlig helg på er!

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Låter som du kommer få en kanon bra helg!

2010-12-03 @ 18:58:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Carro

Låter som en jätte mysig helg! Ha det toppen & ta det lugnt imon ;) Kraaaaaaam

2010-12-03 @ 19:20:37
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu