Utmanad

Blev utmanad av Johanna!

4 tv-program jag kollar på för det mesta:
- Desperate Housewives
- Greys anatomy
- Gossip Girl
- The mentalist

4 saker jag gjort idag:
- Haft besök av moster
- Haft besök av mamma
- torkat kräk
- Satt upp julgardiner i köket

4 saker jag längtar efter:
- Sommaren
- Elina börjar äta
- Helgen
- En kram

 

4 saker på önskelistan:
- Att mina nära och kära ska bli frisk. Gärna idag.
- En ny dator
- Grejer till min systemkamera

- Kläder

 

4 saker jag hatar:
- Gills personer?
- Lögner
- När saker inte fungerar som dom ska/går sönder
- Att skrapa bilrutorna på morgonen

 

4 personer som jag utmanar:
Carro
Johanna
Anna
Thowe




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu