Världens bästa julklapp!

Jag har nog fått världens bästa julklapp! Elina har börjat ta flaskan mer och mer nu! Jätte duktig är hon! Även om hon oftast spottar ut så visar hon iaf att hon faktiskt KAN. Idag smaskade hon dessutom i sig en halv burk med fruktpuré! Trodde ögonen skulle trilla ur. Hon gapade dessutom helt självmant!
Och jag va bäst idag. Elina drog upp sonden. Och jag lyckades sätta tillbaka den själv! Så himla skönt att slippa åka in på sjukhuset! :)
Barnen hade en toppen jul! Wilhelm är ett stort fan av Tomten. Han vart så lycklig när han äntligen plingade på dörren och kom in med lite klappar. Både han och Elina fick en massa fina klappar! Tusen tack till er alla! :)
Kom hem igår igen. Trötta barn, och tydligen en väldigt trött mamma. Somnade när jag la barnen och vaknade imorse. Pigg och utvilad iaf.
Ikväll blir det att vara hemma och mysa. Äta lite gott och kanske ta sig ett glas rött. Mmm..
Nu ska jag ta och fortsätta med mitt!


Kommentarer
Skrivit av: Linda

Härligt!!! Hoppas innerligt att hon ska börja äta nu!



Ja, han är ju rädd för det mesta, så jag trodde verkligen att han skulle vara döö rädd för tomten, men det gick ju bara bra!

2010-12-26 @ 18:51:52
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken duktig tjej! Hoppas att hon nu kommit på hur bra det är att äta :) Nyfiken är jag också på vad barnen fick för roligt i sina paket ... hihi!

kramar

2010-12-26 @ 22:44:27
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Anna

Va roligt att hon tar flaskan mer och mer, och att hon åt pure! Heja Elina! :))

2010-12-27 @ 00:57:56
Skrivit av: Carro

Hejja Elina!!! :)



Låter som ni haft en mysig jul!



Kram

2010-12-27 @ 07:10:39
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu