Äckliga kyla

Idag är det äckligt kallt ute! Fast det drabbar ju inte mig. För jag sitter inne och pluggar. Och tittar man ut genom fönstret så skiner solen, så jag kan ju alltid låtsas att det är härligt vårväder :P hehe

Jag fick ett mail från csn idag... Självklart ska allt sturla. Jag blev lurad av min lärare!!! Eftersom jag fick plocka bort en kurs så läser jag inte heltid. Men läraren sa att jag bara kunde ta bort dom två sista veckorna, så blir det ändå heltid och skulle inte påverka mina pengar från csn. Men ja, tydligen gjorde det de!
Så jag måste ringa till skolan och prata med dom igen om det...



Kommentarer
Skrivit av: Sara

Ja gärna, maila! :)

2010-02-23 @ 09:46:04
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu