Äntligen hemma

Nu har jag fått komma hem igår. Ni kan inte förstå hur skönt det känns!! Och lillan är kvar i magen där hon ska vara. Känns ju lite läskigt också att komma hem. Det är ju svårt att avgöra om när man ska åka in och så... Jag ville ju inte ens åka in i fredags...

Men nu känns det ganska lugnt i magen ändå. Känner att det spänner och trycker jag rör mig mycket, men inte så det blir täta sammandragningar. Och det är ju toppen!

Nu gäller det ju bara för mig att ta det lugnt här hemma också. Något jag är väldigt dålig på. Jag har verkligen myror i brallan. Vill inte vara still nå länge. Men jag får försöka koncentrera mig på att göra lugna aktiviteter. Plugga tex. Speciellt bra om jag får plugga en massa nu ifall hon kommer ut för tidigt. Så slipper man stressa sen! :)

Nä nu är Wille på dagis och Sami är och tränar. Så jag ska ta och koka mig en kopp kaffe (gott kaffe, äntligen) och sen läsa lite!

Tusen tack för all uppmuntran jag har fått från mina läsare. Det betyder mycket!

Kommentarer
Skrivit av: Jenny

Skönt att vara hemma igen, hoppas bebban stannar kvar en stund till nu :) Kram!

2010-02-10 @ 20:02:02
URL: http://jennyn.blogg.se/
Skrivit av: Emma och Lilla A

Bra att lillan tog sitt vett till fånga! :) Då får spänna fast dej soffan med datorn!

2010-02-10 @ 22:02:53
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: Johanna - mamma till Leia

hoppas att lillan väntar lite med att komma ut än :)

2010-02-11 @ 15:35:40
URL: http://johannaostblom.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu