Evelina och Elliot

Nu har Evelina och Elliot varit här. Vi har haft en jätte mysig dag! Elliot har verkligen vuxit sen sist jag såg honom. Tänk att han snart blir ett.. Känns helt sjukt. Vart har det sista året tagit vägen?

Och jag har nyss lyckats fixa Word till datorn! Så nu kan jag sätta mig ner och skriva arbetet som ska in nästa vecka. Får se om det blir av ikväll när Wille lagt sig, eller imorgon bitti när han är på dagis. Man är sjukt trött när han lagt sig på kvällarna att man själv skulle vilja sova då.

Imorgon ska på på nytt ultraljud. Ska kolla lillans nuvarande vikt och kolla tappen. Ska bli spännande! Men det har ju varit ganska lugnt i magen så jag tror den är opåverkad nu. Hoppas det iaf.

Nä åter till buset! :)

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Tack! Den är beräknad att komma den 18 juni, så jag gissar på att det blir ett litet midsommarbarn :)



Kram

2010-02-17 @ 15:21:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Evelina

Var skit mysigt att träffa er :) och Elliot var så slut så att han sov nästan hela vägen hem :) Många kramar

2010-02-17 @ 15:57:43
URL: http://elliotochdraken.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu