Snacka om trött

Är helt sjukt trött idag. Och det är ju inte så konstigt när Wille varit som han har varit. Och sen har jag haft sammandragningar hela dagen... Sov när Wille sov iaf. Sen har jag slumrat till en sväng sen han somnade ikväll...

Har även ont i magen. Det ilar och typ nyper till längst ner i magen. Hoppas att det ska gå över snart. Vill ju verkligen sova inatt.

Nä allt jag orkar med nu är lite serier. Fast jag lär väl ändå somna rätt fort känns det som...
Hoppas ni haft en bättre dag än mig!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Nej, jag har nog inte haft en bättre dag än dig.. Ungar, dessa ungar! Nu får dom sluta vara sjuka tycker jag!

2010-02-21 @ 20:20:39
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Erika

sv: nej då var det inte så konstigt att han var klängig då..



vad gör ni diag då?



kram

2010-02-22 @ 08:11:25
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu