Snäll son

Morgon. Tror jag iaf. Sammandragningarna kom tillbaka och pågick nästan hela natten. Fy. När ska jag få sova en hel natt egentligen...?

Wille var iaf väldigt snäll imorse. Han vaknade vid sex tiden och sen somnade han mellan oss och sov till åtta! Och han brukar aldrig någonsin somna i vår säng! Har inte hänt sen han var spädis!
Tycker han kan börja med det lite nu och då, det är ju så fruktansvärt mysigt! :)

Nä idag är det städning som gäller för den här familjen!
Hoppas ni får en trevlig lördag!



Kommentarer
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jobbigt att du har så svårt att sova på nätterna...och så får man ALLTID tipset om att vila och sova så mycket det går ;)



Edvin sover också väldigt sällan i våran säng, och vaknar han på natten brukar han säga "jag har en egen säng" när man frågar om han vill sova mellan mamma och pappa...men ibland händer det och det är riktigt mysigt! :)



Kramar

2010-02-27 @ 10:07:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Amanda

Usch vad jobbigt det låter med sammandragningarna. Hoppas det lugnar ner sig lite nu.

2010-02-27 @ 11:14:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Nej, det förstår jag! Man vill ju bara hem av att vara på vårdcentralen :P Men vad tror dom då, tror dom att det kommer bli tidigare eller vet dom inte hur det ser ut?

2010-02-27 @ 14:49:23
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu