Hur ska detta sluta egentligen?

Jag och Sara var ju inte direkt bäst...
I måndags hade vi fått för oss att vi skulle vara på skolan hela dagen. Men när vi kom dit och tittade lite närmre på papperet så såg vi att det bara var registrering...

Idag trodde vi att vi skulle dit på det som vi trodde var i måndags. Men det visade sig att vi inte skulle dit alls...
Man börjar ju undra hur allt det här kommer att sluta! :P

Hur som helst så fick vi en mysdag hemma hos mig. Gick igenom en massa bebiskläder och drack en massa kaffe..

Nä nu ska jag invänta Sami, sen se Familjen Annorlunda! Sjukt bra serie. Nästan lika bra som Förlossningen om ni minns den serien?
Den gick när jag väntade och fick Wille. Var rätt komiskt för vi kollade på det när vi låg inne på BB. Jag satt hela tiden och undrade om alla andra på avdelningen kollade på samma program som mig :P Tveksamt.


Kommentarer
Skrivit av: Malin

Det blir distans eftersom jag är mammaledig. Jag ska läsa ett ämne på halvfart & ett på kvartsfart. Jag vill ju hinna vara med Ronja också :)

2010-01-18 @ 20:35:37
URL: http://aboutmellis.blogg.se/
Skrivit av: Evelina

duktiga tjejer haha :)

Har inga pengar på telefon så jag kunde inte svara på sms. Vi är ju typ aldrig i stan, jag pluggar och tobbe jobbar ju :( hade varit skit skoj att hälsa på, ska verkligen försöka, men vi har ju tobbes familj som vi måste hälsa på också, var en evighet sedan. Ni är ju välkommna hit, ni har ju inte sett hur vi bor. puss

2010-01-19 @ 08:27:25
URL: http://elliotochdraken.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Åh, jag saknar Förlossningen.. Men Familjen Annorlunda får duga tills vidare :P Fick hon nå barn igår då?



Nu ska jag slänga upp din magbild ;)

2010-01-19 @ 10:01:21
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu