Vattenlek

Idag hade Wilhelm lite vattenlek på dagis. Snacka om lycklig kille! :) Känns verkligen jätte bra att det går så bra där. Han är verkligen jätte glad när han får vara där.
Imorgon ska vi vara där lite längre sen på torsdag ska jag få gå iväg och på fredag ska han få äta där. Blir spännande att se hur han reagerar när jag ska gå iväg. Kommer nog gå fint!

Nu ligger han och sover som en gris. Och jag har faktiskt lite tråkigt.... Känns som att jag inte har något projekt jag kan dra igång. Så jag får väl slösurfa tills han vaknar helt enkelt.

Har förresten lämnat in min dator på lagning nu. Var verkligen på tiden. Den har ju varit trasig i flera månader! Förmodligen fläkten som gått sönder.
Det första jag ska göra när jag får tillbaka den är att skicka iväg bilder på framkallning! Har ju alla bilder på min dator!

Nä nu ska jag väl ta och slösurfa. Hoppas ni har en bra dag! :)

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Ska vi ta en standejt i veckan?

2010-01-19 @ 12:40:16
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

tack så mycket... kul med vattenlek..ungar brukar älska det... vuxna med haha

2010-01-19 @ 18:06:58
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: tess

Ja du måste fråga din oxå.Jag kommer ju måsta gå och försöka få bort dom jag har i ansiktet hos någon hudterepeut om dom inte försvinner av sig själv för det är extremt störande att se dom hela tiden,speciellt när det inte går att sminka över!du går inte på dragonen va?

2010-01-19 @ 20:28:04
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Ja tiden går så jävla fort alltså. känns som att det var nyss han fyllde ett år. Han har verkligen vuxit under detta år,har ju hänt hur mycket som helst med utvecklingen. läste på Saras blogg att ni hade åkt in på förlossningen,tur att lillan ville stanna i magen ett tag till. dessa jävla sammandragningar alltså.Jag sover skit på nätterna,vaknar alltid av sammandragningar el förvärkar.för mig är det nästan värst på nätterna,eller det är då man störs mest av det iaf. Fast nu är det kanske inte direkt någon jättefara om min bebis kommer men jag vill ändå att den stannar ett tag till.Man har ju som inte direkt tid el lust att stanna några veckor på barn 4 heller med tanke på Alfred.jag skulle ju måsta vara där själv då och Gustaf hemma med Alfred och det skulle ju kännas jättejobbigt.Hoppas sammandragningarna lugnar ner sig för dig nu.kram gums!

2010-01-22 @ 04:30:19
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu