Bröllop o myggfest?

Nu har vi kommit hem igen. Bröllop igår. Trevligt trevligt. Blev en hel del bilder också. Nu väntar jag på att Wilhelm ska somna, sen ska jag hämta kameran och lägga in alla bilderna.

I förrgår blev det en heldag på stan med Julia och Harry. En hel del köp vart det. Både till mig och till barnen. Men det är vi värda tycker jag! :)
Sen lyxade vi till det med lite skräpmat också. Gotta. Båda var sugna på glass, men det vart inget. Får bli nästa gång.

Bröllopet var uppe i Åsele och myggen var totalt galna där uppe! Snacka om att vi har blivit bitna. Som tur är så har Elina klarat sig med 0 bett. Bra det iaf. Myggorna kanske inte gillar bebisblod? Hehe...

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och kolla mailen. Har ju varit utan internet nu i två dagar. Det känns... Men bilder kommer sen ikväll!

Kommentarer
Skrivit av: malin

2010-07-04 @ 20:06:52
URL: http://www.
Skrivit av: malin

vad roligt med shopping o bröllop! sist jag var var jag 6 år. ja absolut vi får komma in till er nån dag:)

2010-07-04 @ 20:07:48
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: André

Mäh du har varit i Åsele å jag har varit i backe 8 mil därifrån :)

2010-07-04 @ 22:35:30
Skrivit av: Linda

Ja, det är himla skönt att allt är över och att det gick så bra! Man fattar knappt att det hänt, tills man ser såret igen och igen :P

2010-07-05 @ 15:44:32
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu