Drömmer om mamma...

Igår kväll trodde jag att Wilhelm hade vaknat. Han sa mamma upprepade gånger. Sen när jag gick in till honom såg jag att han sov gott. Han bara drömmde om sin mamma. Snacka om att hjärtat smälter!

Elina är vägd nu iaf. Vågen stannade på 4830 gram! Duktig flicka! Ska bli spännande sen att se vad hon väger på 3-mån kontrollen. Kanske man vågar hoppas på att hon väger över 5 kg då ;)

Nä skulle bara snabb uppdatera er. Nu ska Elina få mat, och jag ska göra mig iordning. Sen blir det stan!
Det är stekhett idag. Kanske ska tvinga Julia att äta lite glass med mig. Det låter väl som en bra idé?

Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

hon väger bara 200 g mer än Nellie när hon föddes :P



sv: ja stranden är riktigt mysigt, dock var det lite för kallt för min del i vatnnet :P



ja ett kort får du allt fixa :D kort från bröllopet blir perfa :D



hoppas ni får en underbar helg!

kram

2010-07-02 @ 13:47:29
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu