En massa gammel

Nu har jag nyss lagt båda barnen. Gissar på att Wilhelm kommer att somna rätt så fort. Han borde det. Har bara sovit i 20 minuter i bilen idag. Och den lilla killen har verkligen haft en toppen dag! Har varit med sina mostrar, gammelmostrar, gammelmorbröder, gammelmormor och morfar. Så killen har fått uppmärksamhet varenda sekund idag. En massa bus och lek och stoj! Jag fick nästan inte med honom hem ;) Men det gick till slut när jag förklarade att det inte fanns någon välling där ;) Men ett långt kramkalas blev det innan vi for.

Elina har också varit vaken mycket idag. Många som vill hålla i och mysa. Och inte minst dom båda stolta mostrarna som träffade henne för allra första gången idag! :)
Men om jag känner henne rätt så har hon nog tänkt bråkas med mig ett tag innan hon kan komma till ro och somna. Överstimulerad ;)

Jag är också lagom slut på. Har knappt fått sova inatt. Elina bökade på och var missnöjd mest hela natten, medans Wilhelm låg och sprakade mig i ryggen! Var ingen glad mamma imorse kan jag lova. Upp och hoppa tidigt på  morgonen med en liten som skriker och en stor som bråkas. Tur vi ändå fick en fantastisk dag till slut!

Har även haft lite diskussioner med min moster idag angående plugget och så... Vi håller på att försöka göra upp en plan åt mig. Jag har tur att jag har henne! Hon är bäst.

Nä nu ska jag försöka få mina båda barn att sova innan nio så kanske, kanske, kanske att jag kan se nya Wallander ikväll ;)


Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

kul att få mysa med familjen! ;)



sv: haha ja det vore en fördela att veta om ni har plats eller inte :P



vart ska ni flytta ?

2010-07-19 @ 23:58:10
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu