Gympa

Idag gör vi ingenting. Eller ja, leker ute på baksidan. Wilhelm lagar mat åt mig. Och jag löser korsord. Vi har även haft lite gympa. Wilhelm vill gärna göra kullerbyttor hela tiden ;) Och Elina då? Ja hon sover som vanligt.

Nu sitter jag och väntar på att Wilhelm ska somna. Jag ska se lite Greys Anatomy hade jag tänkt! :) Sen får vi se vad vi hittar på när han har vaknat. Är sugen på att fara ut någonstans, men vet inte om orken finns idag faktiskt.... Beror ju lite på hur och när och om Wilhelm somnar någon gång.

Imorgon åker han till sin far. Vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Kanske en sväng på stan för lite shopping. Får se vad ekonomin säger om det. Är ju marknad snart också. LÄNGTAR! :)

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Eller så kommer ni hit imorgon :) Vi är ju bara hemma efter att jag hämtat Jonah på dagis kl 11.45 :)

2010-07-06 @ 13:45:21
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hehe, tycker du de :P

Ja, hon börjar bli riktit stor :) Evina gör oxå kullerbyttor hela tiden, överallt :P

2010-07-06 @ 14:12:42









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu