Ingen tycker om mig...

Tusen tack kära läsare för alla era serier tips. Ironi. Var bara Sara som kommenterade. Och hon gills faktiskt inte ;)
Har iaf hittat två som ligger på laddning. Miami Medical och Parenthood.

Ingen tycker om mig heller. Inte ens mina barn. Eller rättare sagt min son. I morse satt vi i soffan och hade en liten mysstund. Då tittar han på mig med förakt i blicken och säger: Mamma sminka!
Tack för den... Kanske måste tänka lite mer på mitt utseende framöver då ;)

Dagen har iaf varit lugnt. Städade hela förmiddagen och for och handlade lite. Sen har jag bara slappat och haft all uppmärksamhet på Elina. En mor och dotter dag har vi haft. Mysigt att få koncentrera mig på henne till 100% för en hel dag!

Imorgon hoppas jag på strålande sol och värme! Ska försöka hitta på något med barnen. Kanske vi åker till stranden och myser.

Idag var det så varmt att jag knappt klarade av att sitta ute. Eller ja, det gjorde jag inte. Och jag som älskar att sitta i hettan. 23C i skuggan! I solen vill jag inte ens veta!

Näpp, nog med klagomål och svammel! Ska sätta mig med lite B&J och kolla in vad Miami Medical är för nån serie!


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Meh.. Jag gills väl visst :(

2010-07-07 @ 22:37:20
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Julia

Lite sent, men "The Good wife" tycker jag är riktigt bra :)

Sen kommer jag inte på några fler just nu.

2010-07-07 @ 23:10:23
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Linda

Läste inlägget, men jag måste tydligen ha missat att du ville ha tips på serier.. Men jag tipsade Sara om band of brothers, en krigsserie som verkligen är värd att se!

Jag gillar inte krigs filmer igentligen men denna serie var helt makalös! Handlar om andra världskriget och det tycker jag dock är intressant! Sedan kom "uppföljaren" The pacific, också bra men inte som band of brothers, men helt klart värt att se, enligt min smak ;)

2010-07-07 @ 23:26:45
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu