Jag grät nästan idag...

Vaknade imorse till regn och mulet. Inte roligt alls. Och en pojke som var gnällig hela förmiddagen. Slutade med att han fick sova en stund efter lunch. Eller ja, vi knoppade in alla tre :) Vaknade och trodde att jag skulle dö av värmeslag efter en dröm fylld av apelsiner (!) Och solen var tillbaka. 25 grader varmt.

Det resulterade i en eftermiddag ute på baksidan. Men en glad liten pojke i sin pool. Och en glad mamma som hann med nån halvtimme i solen. Dock inte lika glad då Wilhelm badade med sin mammas korsords tidning.... Tur man nästan hunnit lösa ut den ;)

Imorgon ska Elina på Bvc. Läkar besök står på menyn. Med två sprutor om jag förstått saken rätt. Stackars Sessan... Hoppas hon är lika som Wilhelm var. Skrek knappt och har aldrig fått nån reaktion efteråt. Inte vad jag minns iaf.

Måste få skryta också om att Wilhelm kanske är världens snällaste och beskyddande storebror! "ingen fara, jag kommer" säger han och springer fram till vagnen så fort hon gör ifrån sig minsta ljud. Springer till mig och ropar "Mamma, lillasyster skriker". Sötplutt.

Och jag grät nästan idag. Wilhelm fick ett jätte sött vykort idag från sina dagis fröknar! Hur sött är inte det då?! Måste verkligen komma ihåg att tacka dom när han kommer tillbaka efter sommaren!

Nä Elina har typ nyss somnat. Så jag ska ta och varva ner med lite "Parenthood" en kanon serie! Sen lägga mig och sova. Lär bli en tidig morgon imorgon...

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

haha nej förstår det... :) vad gulligt av hans fröknar :)

2010-07-13 @ 23:25:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack va söt du är! men ja känner mej ganska enformig när det gäller mina inlägg :P



men nu tycker ja att du får lägga in någon bild på dej, dom från bröllopet såg man ju knappt ;)



kram

2010-07-14 @ 00:21:48
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Alfred är oxå världens duktigaste storebror. Låter så gulligt när Julius är ledsen för då säger han alltid- ingen fara lillebror, det är ingen fara!Men blir så rörd av syskonkärleken!

2010-07-14 @ 21:19:08
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu