Nytt framtidsyrke?

Idag har jag ängnat mig åt att kakla i köket. Som rookie. Men jag var trots det mycket bättre än min far Aka Micke Timell. Tyckte jag iaf. Var mest så att jag stod och klagade på honom. Jag tyckte inte alls att det vart super rakt. Och han försökte förklara att det inte behöver vara på milimetern, men jag tycker det ska göras perfekt iaf! Men än är det inte färdigt. Men dom drog hem. Får fortsätta en annan dag. Men nu har jag ju halva köket kaklat iaf.

Elina somnade nyss. Jag funderar på om jag ska slö surfa, se en film/serie, spela poker eller göra något vettigt. Lär ju inte bli det sistnämnda iaf ;) Det räcker väl med att jag renbäddad sängen idag. Hehe

Nä nu ska jag iaf se om det släppts nån bra film man kan ladda hem! Det regnar ju som bara den, perfekt för en filmdag!

Kommentarer
Skrivit av: johanna

Haha ja 20år vore bra om hon höll sig så länge :)

2010-07-25 @ 16:21:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Linda

Men då lägger jag en beställning, det brukar ta ett par dagar, sedan kommer den hem till mig, men vi är ofta inne i stan så jag kommer förbi med den!

2010-07-25 @ 18:52:19
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Helena

Inte fy skam att kunna kakla själv ju! :-) Vem behöver en karl till sånt? skrattar

2010-07-28 @ 23:40:28
URL: http://blogg.vk.se/e-lack









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu