Pepparkaka

Internet har inte funkat på hela dagen, så idag har man blivit himla brun! ;)
Elina somnade inte förän efter ett inatt, så vi tog lite sovmorgon. Skönt var det. Och idag har hon inge feber och är nästan helt nöjd med livet!

Packningen inför helgen är i full gång. Eller ja, jag har packat allt som barnen ska ha med. Bara min packning kvar i princip. Men det går undan. Frågan är bara hur mycket pengar man ska ta med sig.... Lär ju bli en hel del inhandlat. Ska unna barnen precis de dom vill ha och behöver. Sen ska jag även köpa lite husgeråd. Kan ju lätt dra iväg.

Men man måste ha med sig kontanter. För det finns bara en bankomat och kön brukar vara minst en mil lång. Konstant.

Nä nu ska jag ta och ge Elina mat, åka och köpa mig själv något att äta, ta ut pengar och packa. Sen kommer prinsen hem vid sju. Då blir det mys och sängen för oss alla tre. Åker imorgonbitti efter att ha hämtat upp Tant Tina som ska åka med oss.



Kommentarer
Skrivit av: malin

ja det skiljer ju på alla, min pappa vägde nästan 6 då han föddes:P hur lyckas du sola med en bebis?:) sitter mest inne då han är vaken, o det är typ hela tiden då det är så varmt

2010-07-15 @ 19:28:32
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Julia

Nej det blir så att jag åker hem. Lillen ska vara hos mamma istället för att följa med på marknaden. Han kommer inte att tycka det är så roligt att knata runt där så det blir lugnast för alla så.

Men Ante stannar kvar, du får spela med honom!

2010-07-15 @ 21:17:50
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Julia

Jaa......Buuuu för mig :(

2010-07-15 @ 21:42:31
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: malin

vad skönt! lillebror är vaken hela fm, sover en stund mitt på dagen, sen vaken några timmar igen sen sover nån timme, håller på så till nio då han knoppar för natten. jag är avundsjuk på dig:)

2010-07-15 @ 21:43:31
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu