Rolig tjej

Elina skojade bara. Hon är bra på det. Och bra på att sova. Nästan så man blir lite nojig. Hon sover ju nästan hela tiden! Men ja. Det blir nog bra ändå. Man ska inte tänka så mycket.

Trots att det ofta är kaos och mycket att stå i när man är själv med två små barn. Så är jag lycklig! Känner verkligen att livet är värt att leva. Jag har två fantastiska barn. Friska och underbara. Vad mer kan man önska sig? Nu väntar vi bara på lägenheten så vi kan skapa oss ett hem. Sen är livet perfekt!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen. Lira lite mer poker och sova. Stan imorgon med svägerskan. Säger man så? Min brors fästmö. Ja Julia iaf. Och älskade brorson Harry så klart! Det blir mysigt.

Nä sängen ropar! Najt

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu