Underbara serier

Det blev som jag trodde. Wilhelm somnade sent. Så vi har bara varit hemma hela dagen. Elina har varit lite knorrig. Bara velat vara uppe i famnen. Wilhelm har också varit lite gnällig. Kanske är det värmen?
Solen svek oss på eftermiddagen. Annars hade vi nog fyllt upp poolen. Men det var varmt och regnade inte, så ute kunde vi vara ändå.

Vilket svammel. Wilhelm ligger i sängen nu och ska sova. Och Elina somnade nyss i sin säng. Så jag ska se lite Greys anatomy och bara andas ut efter den här stressiga dagen. Blir nog en tidig kväll idag. Jag kunde inte somna igår, så det har inte blivit många timmars sömn...

Om någon har nå tips på nån bra serie får ni gärna hojta till. Blir tokig när man måste sitta och vänta på att det ska släppas nya avsnitt hela tiden. Följer redan nu dessa underbara serier:

Cougar Town
Desperate Housewives
Greys Anatomy
Flash Forward

Gossip Girl
The Big Bang Theory


Det är mina tips till er!

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Two and a half men, måste du ju se!

2010-07-07 @ 09:17:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

har ett tips på en serie, om du inte redan sett den.. one three hill. den tycker jag är bra

2010-07-12 @ 12:33:30
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu