2 månader

Idag har jag varit trött hela dagen. Vädret har inte varit kul. Nästan storm faktiskt.
Blev inte Tapas igår. Va här på Teg hos en kompis och hade lite pokerkväll istället. Riktigt skoj var det.

Nu saknar jag Wilhelm så det gör ont i hela mig! Har pratat med honom i telefon, och han verkar ha roligt i Finland. Han pratade mest om Lillasyster. Tror han saknar henne.

Igår blev Elina två månader! Känns sjukt att det redan gått så länge sen hon kom. :)

Nä nu ska jag fortsätta sova. Somnade vid åtta och vaknade nu då Elina ville ha lite mat.
Najt!

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Grattis till lilla Elina på månadsdagen!

Tänk så fort tiden går...redan två hela månader :)

Kramar på er

2010-06-13 @ 07:59:46
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Erika

vad fort det går! vår lilla kille blir snart en månad!

KRAM

2010-06-13 @ 19:40:29
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu