Åhh Mamma. Älska dig.

Jag står i köket och skär upp melon åt min älskade lilla pojke när han helt spontant kommer fram till mig. Kramar om mitt ben hårt och säge Åhh Mamma. Älska dig.
Snacka om att mammahjärtat smälter totalt. Älskar mina barn över allt annat!

Elina har inte varit så matglad idag. Det är hon iof nästan aldrig. Men imorse totalvägrade hon. Och sen har hon spytt på mig som en liten gris. Mindre trevligt. Fick ringa och rådgöra med barnmottagningen som tyckte att jag skulle erbjuda henne mat varannan timme istället för var tredje och hålla koll så hon kissar och inte blir uttorkad och så.

Men ikväll har hon faktiskt ätit lite bättre. Skönt. Hoppas det håller i sig.

Jag har varit i gamla lägenheten och packat mina saker. En del av det iaf. Ska bli så skönt när allt är här på Teg istället. Och ännu skönare blir det när vi flyttar. Dör snart av längtan! Kommer verkligen att bli toppen! Imorgon fortsätter jag med packningen. Hoppas på att hinna med en del iaf. Sen lunch med Tant Sara på stan innan bilen ska in på lagning.

Nä nu sover båda barnen och jag har första stunden på dagen som bara är för mig själv. Utan några måsten. Så vad ska man hitta på då? Blir nog Ben&Jerry´s Half Baked och lite poker, de bästa!
Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag gå runt och städa ett tag istället, tills Elina ska ha nästa Tuta! haha


Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

nej gud va jag längtar tills mina barn säger jag älskar dej första gången! jag förstår att du måste smälta :D



sv: ja visst är den :D

2010-06-22 @ 21:14:50
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: tess

jag tror nog att det ändrar sig!Hoppas att Elina blir bättre på att äta,kommer ihåg hur jobbigt du hade det med Wille. men visst hade han nånting med tungan eller så som ni fick fixa till sen?eller är jag helt ute och cyklar!Bortsett från att jag har åkt på världens vidrigaste bihåleinflammation(igen) så är det fint!Julis får ju börja smaka lite gröt och sånt nu så det är ju kul=)

2010-06-22 @ 21:22:00
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: malin

vad jobbigt, speciellt när dom är så små. hoppas hon bättrar på sig o överaskar o blir ett matvrak:) det gick bra, var en bra doktor med bra råd:)

2010-06-22 @ 21:25:12
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Va jobbigt att lilla Elina är så dålig på att äta emellanåt. minns med Edvin var problemet nästan tvärtom, han ville äta ofta o massor...



Självklart kommer jag att hålla er uppdaterad...förstår att många är nyfiken nu ;)



KRAM!

2010-06-22 @ 22:44:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Janna

Åh, ja man blir så glada när ens barn säger "jag älskar dig mamma! åh, det sätter sina spår i hjärtat!

2010-06-23 @ 12:17:57
URL: http://jannabus.blogg.se/
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Tack fina du. :)

Och visst är bäddsoffan baaara min? Ingen annan får sova där va? :P

2010-06-23 @ 19:50:23
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu