Det är som det har blivit och som det är...

Klart att man önskar att allt var annorlunda. Men så är ju faktiskt inte situationen. Och allt man kan göra är att gilla läget, och göra det bästa av situationen. Och tro mig, jag gör mitt bästa. Det är inte lätt att ta hand om två barn själv, när man inte är van, och dessutom själv.

Men vi har det jävlig bra. Om man får uttrycka sig så. Och jag har sjuk många människor runt mig. Mer än jag själv vet om. Och jag är dom evigt tacksamma! Känns så himla tryggt att jag har dom. Även om jag klarar allt själv. Bara vetskapen om deras existens och hjälpsamhet värmer verkligen om hjärtat! Tack snälla ni!

Har självklart mer att ventilera, men allt kan inte komma ut. Inte nu iaf. Men det kommer fram så småningsom. Var inte bered på att min "lilla blogg" skulle bli så stor som den blivit. Men det är bara roligt. Det betyder att allt jag skriver inte är för gäves. Och det är NI som håller bloggen uppe och intressant! Och jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får. Till tusen! Så tveka inte att skriva en liten rad! :)

Kommentarer
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Det är klart att du sitter i en situation som du inte önskat. Men det är inte ditt fel o inte dina barns fel...jag tycker att du verkar vara en toppenstark tjej med skinn på näsan. Precis som det ska vara :)



Hoppas att ni får en fin fredag vännen!

Kramar

2010-06-04 @ 07:50:13
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Helena

Det blir säkert tuffa perioder, men det bästa av allt var ju att du tog det snabba beslutet att inte stanna i en lögnaktig sits fast ni har två barn ihop. Så från och med nu kommer det nog att bara bli bättre. Blev det nån lägenhet då? Och förresten.. kanske du ska ändra beskrivningen nu? :-) "Om mig" alltså.. kram

2010-06-04 @ 09:52:51
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Skrivit av: Anna

Jätteroligt att läsa att du känner att ni har det väldigt bra fast allt också är jobbigt! Du är verkligen värd att ha det allra bästa!



Ha en trevlig helg! Kram

2010-06-04 @ 13:38:56









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu