Konstig dag...

Idag har det varit en konstig dag. Det började med att Wilhelm sov till 9.20!!! FATTA! Har inte hänt en endaste gång på ett år, minst! Skönt var det i alla fal. Men rutinerna vart ju som rubbade hela dagen.

Förmiddagen spenderade vi hemma. Wilhelm ville så klart inte sova, även om jag sköt upp läggningen. När jag gav upp, fick han lite mellis i magen. Elina fick en flaska. Och sen åkte vi ut till Eliza, Mattias och Sunne. Åt grillat och lekte en massa. Hade super mysigt. Wilhelm tyckte det var riktigt roligt. Även om han tyckte att alla leksaker tillhörde honom och att Sunne var jobbig när hon stökade ner ;)

Kom hem ganska sent. Så det blev välling och sängen direkt. Slocknade nästan med en gång också.
Insåg till min besvikelse att det inte finns nått kaffe här hemma. Panik för mig. Vet inte hur jag ska överleva. Tycker att någon vänlig själ kan komma hit med ett paket ;) Men det lär ju inte hända. Så det är bara att gilla läget.

Måste ändå handla imorgon. Får ta det direkt efter frullen! Kommer vara som en zombie utan mitt morgonkaffe! :(
Nu ska jag sörja med ett litet poker lir. Sen ska jag nog se lite serier!
Najt!

Kommentarer
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Se det som ett tecken på att sluta med kaffe. :P



Ja jag brukar frysa in, fast det jag gjort hittills har inte passat herr kräsen, men nu fick han smaka och det verkar godkänt! :)

2010-06-26 @ 21:43:05
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: janna

Vi hade det bara bra. Saknar ju er såklart! Elvira börjar bli på bättringsvägen, nu krigar hon bara med hostan och lite feber. Hon är nog frisk snart! Vi kanske ses på pokern! puss!

2010-06-26 @ 21:58:53
URL: http://jannabus.blogg.se/
Skrivit av: janna

Ja, eller om det är fint väder, så kanske vi kan spela poker nån dag och dricka kaffe. låta barnen leka i en lekpark och ha myyyys!

2010-06-26 @ 22:24:33
URL: http://jannabus.blogg.se/
Skrivit av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Härligt med en lång sovmorgon :)

O kom hit så ska jag bjuda på en kopp (eller tre...) om du vill :)

Kramar

2010-06-26 @ 22:33:29
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu