Mumsig marängswiss

Nu ligger båda barnen i sina sängar. Och jag sitter i rummet mellan dom och datanördar. Wilhelm har dock inte somnat än. Han kände på sig i dag att jag bara tänkt låta honom sova i en timme, så han protesterade genom att inte sova alls! Nedrans. Sen var vi på stan och han slocknade i vagnen! Men hann ändå bara sova i en kvart.

Trots det, är han vaken än... Men innan nio hoppas jag att han har somnat. Och så hoppas jag på en liten sovmorgon imorgon ;)

Shoppade en hel del på stan idag. Wilhelm fick en massa kläder! För en tusenlapp. Hittade dock mycket på rea, så vi fick mycket för pengarna. Elina fick en mössa, leggings och sockar.
Och jag och Wilhelm lyxade till det med varsin skål marängswiss! Mumsigt värre kan jag lova. Och Wilhelm älskade det. MIN glass sa han och lät minsann inte mormor smaka ;)

Köpte även en del till mig själv. Men när jag kom hem blev jag besviken. Leggings som var för stora en tröja som var trasig... Så jag måste lämna tillbaka. Köpte en tunnare kofta också. Den var för stor trots stl M. Men jag behåller nog den ändå. Såååå stor var den inte ;)

Ja, en bra dag har det iaf varit, och vi lär nog sova gott hela familjen inatt. Imorgon väntar nya äventyr!

Kommentarer
Skrivit av: Janna

vi måste träffas snart gumman1 miss miss miss u!

2010-07-01 @ 14:48:29
URL: http://jannabus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu