Den Lilla Sjöjungfrun - Flickan

Inte vart det bättre sen heller... Orkar inte ens skriva nått om det. Det får bli som det blir...

Till helgen vankas det iaf bröllop. Ska bli riktigt kul! Älskar att gå på bröllop. Roligt också att klä upp sig själv och barnen. Ska bli kul även för dom, eller ja Wilhelm, då det är en massa andra barn med :)

Wilhelm är som sagt som sin far. Saknar honom! Men skönt att slippa se på "Flickan" (Lilla sjöjungfrun) för en kväll ;) Hans nya favorit efter "Bilar".

Jag borde åka och köpa mig nått att äta. Men vet inte om jag orkar... Är less på alla jävla måsten hela tiden...

Idag åkte iaf Crosstrainern fram. Så imorgonbitti börjar jag! Ska försöka köra lite varje morgon. Beror ju självklart om mina barn tillåter mig till det. Självdiciplinen finns där. Jag är peppad!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu