Det vankas bröllop

Wilhelm är äntligen frisk nu! :) Så imorgon blir det dagis för honom. Som han har längtat!! :) Och jag ska ta tag i skolarbetet på allvar. Man missar så mycket när han är hemma. Går verkligen inte att plugga då. För när han sover på dagen, sover jag också. Och på kvällarna är jag helt slut!

Fick inbjudan idag till bröllop! :D Min kusin som ska gänga sig. Så det ser vi fram emot i sommar! Älskar att gå på bröllop!!!

Komiskt nog så inväntar jag nu min sambo som är och tränar. Vi ska se på bröllopsfotografen!

Kommentarer
Skrivit av: Janna

Vi ska spela den 27 Mars :)

2010-03-09 @ 17:35:24
URL: http://jannabus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu