Stökigt

Det är grejer överallt här nu när målaren håller på. Så igår fick jag och Wille åka till mormor och morfar och äta middag. Vi tog med oss en pasta och kycklingsallad som jag hade gjort. Snacka om uppskattad!

Idag ska dom även få äran att följa med och hämta honom på dagis. Tänkte att det kunde vara bra ifall förlossningen drar igång och nån av dom måste hämta honom! Tror att Wille kommer att tycka det är jätte roligt att dom dyker upp.

Snart ska jag ta och packa ihop datorn och skolböckerna. Ska åka till Sara och plugga. Målaren ska ju lix vara här och slipa väggarna, och då vill jag helst inte vara hemma! :P

Sålde två pyjamas på Tradera igår också. Och jag blir förvånad hela tiden. Den ena var jätte fin och en lite roligare variant, bra märke osv och den fick jag bara 7 kr för!! Medans en annan som bara var svart, vit och grårandig fick jag 31 kr för! haha... Men men, jag är då mycket nöjd. Så var det samma tjej som köpte båda så det blir bara ett paket att skicka. Skönt!

Nä dags att läsa bloggar innan jag ska åka!
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

vad heter du på tradera?



ha en bra dag

2010-03-12 @ 12:25:38
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu