Förstörd

Jag är helt förstörd alltså! Barnen löste ju av varandra hela natten. Fast jag och Elina slumrade till en halvtimme på soffan ikväll efter en god pizza! Alltså för mig då, inte Elina ;) Fast jag är fortfarande hur trött som helst. Alldeles röda ögon har man också.

Jag hoppas jag får sova bra inatt och kanske man till och med får en liten sovmorgon... Det vore inte helt fel. Fast klockan 12 bär det av till Bvc. Ska bli spännande att se vad hon väger nu efter magsjukan!

Har även lagt till min underblogg i mina länkar, men jag kommer att länka i ett inlägg här när jag har uppdaterat! Kommer förmodligen ett inlägg redan ikväll...

Nä, nu blir det nog sängen och en film!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Jag vill läsa din underblogg, får jag det? :)

2010-05-12 @ 08:23:40
URL: http://mittlivlive.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu