Utvecklingssamtal

Idag var vi på utvecklingssamtal på Wilhelms dagis. Det gick bara toppen! Han fick en massa beröm för språket (som vanligt) och han är väldigt skojfrisk och omtyckt bland alla barn!
Klart man blir stolt i mammahjärtat av att höra så mycket positiva saker om sin underbara lilla son! :)

Annars har det varit fullt upp idag! Har haft miljoner samtal att ringa och jag har faktiskt varit duktig och gjort det. Dock så har jag ännu fler att ringa. Svårt att få tag i försäkringsgubbar och sånna människor. Är dom aldrig på jobbet eller?!

Imorgon kommer nästan hela dagen spenderas i min pappas otroligt häftiga toyota avensis. Häftigt värre. Med automatlåda och allt. Det är slappt.
Ska nämligen upp till Skellefteå för att röntga min bröstrygg. Sen ska jag även hämta hem syskonvagnen! Äntligen!
Mor åker med som sällskap och barnvakt under tiden jag ligger i tunneln-röntgen-grejomojen.

Nä imorgon måste man upp tidigt så det är bäst att jag sluter igen mina blå!
God natt på er!


Kommentarer
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Roligt att få höra fina ord om sitt barn.

Sånt värmer absolut ♥



Hoppas att ni får en bra dag, att röntgen går bra o spännande att få hämta syskonvagnen :)



KRAM!

2010-05-27 @ 08:42:15
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Hoppas det går bra med röntgen idag! Ja, och så att hämta vagnen då.. :)

2010-05-27 @ 10:30:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Jasså e han åxo en hejare på prata lille W :-D

Maja me :P hihi..Visst äre kul =)

Blir spännande för dom å ses , hoppas du hittar nån tid snart ;) KRAMAR!

2010-05-27 @ 16:36:49
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu