Exorcisten

Alla prover såg bra ut igår så det blev permis över helgen! Skönt.

Igår åkte jag och Elina ut till Sävar och min gudmor och hennes familj. Vi åt gott, drack gott. Skrattade, badade badtunna, skrattade, åt gott, hade lite ansiktbehandlingar och skrattade.
Verkligen en toppen kvälll hade vi!

På eftermiddagen kom mina föräldrar och hämtade upp oss. Vi åkte direkt till bror med familj där det vankades go palten! :) Riktgit gott. Och ananaspaj med glass till efterrätt. På det ställer får man också alltid god mat!
Harry busade på. Det är fart på den lilla killen nu! Och humor har han också. Sötbullen!

Elina var däremot en dålig gäst. Satt vid matbordet och kräktes "ala excorsisten"... Kom hem. Kollade tempen. Feber. Hostig och snorig är hon också. Och inte ätit en droppe själv sen i torsdags.

Nu sover hon gott iaf. Och jag ska ta och städa undan lite. Eftersom vi nte varit hemma så är det stökigt som tusiken här hemma. Hatar när det är oreda här hemma.

Var tänkt att vi skulle dra på loppis i Obbola imorgon, men med tanke på Elinas feber så håller vi nog oss hemma istället. Hade hon inte haft sonden så hade jag nog ringt mina föräldrar och gullat med dom att ha henne några timmar, men det känns fel. Blir så nojig också. Igår fick jag faktiskt ringa upp till avdelningen då det hade blivit total stopp i sonden. Men dom gav mig lite tips så det ordnade till sig! :)

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Skönt med bra provsvar och permis! Och vad trevligt ni verkar ha det i helgen förutom att Elina är febrig och hängig och så, hoppas det snart blir bättre! Kram på er

2010-11-06 @ 21:41:10









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu