Luktade skunk

Tusen tack för alla underbara kommentarer, sms och samtal!
Har inte riktigt ork och tid att svara på alla. Men några hann jag beta av idag iaf.

Idag togs 1 av 3 prov. Jag ville göra bort det så fort som möjligt så vi tar varje morgon i tre dagar.
Inför Elinas mr så måste hon sövas!! Jag känner paniken över det hela redan nu. Jag är livrädd för sånt. Har aldrig blivit sövd själv. När Wilhelm föddes och moderkakan inte kom ut så ville dom söva mig. Jag fick sån panik att det svartnade för ögonen. Jag skrek verkligen som en crazyperson!

Men det kommer självklart att gå jätte bra! Och jag hoppas att det går fort. Alltså att hon vaknar direkt efteråt. Kommer att vara riktigt jobbigt när dagen kommer. Och vi har inte fått nån tid än. Men lät som att det inte var allt för långt bort.

Wilhelm har åkt till sin far över helgen! Skulle egentligen dit imorgon, men eftersom det blir en tidig morgon imorgon också så känns det bättre om han får sova ut. I morse när jag väckte honom trodde han att det var mitt i natten. Stackars pojken min. Och vällingen vägrade han dricka. Tills vi skulle åka iaf. Så han fick dricka lite i bilen :P

Jag var smart idag också. Skulle koka upp några av barnens nappar. Självklart ringer jag ett samtal medans jag väntar och lämnar köket. Sätter mig i soffan i godan ro. Sen börjar det lukta skunk. Förbannat! 8 st åt skogen. Dom smälte samman. Vet inte ens om kastrullen går att rädda. Är man lite sliten må tro?

Nu har Elina fått sista målet. Hon ska vara fastande vid provtagningarna... Så jag ska ta och lägga mig i sängen och se mina serier och sen förhoppningsvis sova gott hela natten! :)

Bjussar på två bilder på barnen.

Elina som busar med sin gammelmoster/fadder:



Wilhelm bakar muffins och ser galen ut!




Kommentarer
Skrivit av: Maria mamma till Leo

Leo gjorde MR när han var 1 månad, det gick jätte bra, han var bara lite trött efter men så fort narkosen gått ur så blev han sitt vanliga jag igen.

2010-11-20 @ 17:12:00
URL: http://mallo.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu